Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

žepré

12. 12. 2011 4:31
Z narážky na vodku

usuzuje, že autorka věří tomu bludu, že v dobách před '89 se tady okolo vánoc vyskytovali nějací Dědové mrázové. Na této propagandistické lži není ani ten nejtenší chloupek pravdy, O výskytu takového tvora jsem slyšel v hodině ruštiny nějak v 5. třídě; vot vsjo.

0 0
možnosti

P.32

11. 12. 2011 9:41

myslím že i u Klausů mají Ježíška,zrovna tak jako ho měli u soudruhů.Patří k českým vánocům a přetrvá.

0 0
možnosti

Camino.

11. 12. 2011 16:46
Re: Já

Nevzpominam, ze by v minulosti byly obchody plne Jezulatek, Vy ano?

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Ve svých 22 letech jsem asi příliš mladá na to, abych rozuměla všemu, ale kdo to vlastně může o sobě tvrdit?
V současné době studuji na navazujícím magisterském studiu FF UK Učitelství češtiny jako cizího jazyka, ale češtinu používám velmi ráda i jako jazyk mateřský.
Vždycky jsem chtěla psát, protože miluji literaturu a svět novin je pro mě lákavý, ale jelikož je na to třeba pořádného talentu, píšu jen tak, pro zábavu svojí a snad i vaší:)

Seznam rubrik