Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J82a50n 81F89r17o36l82í32k

24. 2. 2014 14:29

To není o hokeji nebo Slavíku. Prostě diskuse se vedou často sprostě a nevybíravě. Třeba na ihned a novinky se to nedá číst k jakémukoliv tématu. Takže jednoduché řešení je nečíst to.

0 0
možnosti
JB

Vycouvejte z Facebooku dokud je čas.

0 0
možnosti
LZ

L42e82o89š 32Z19o71u56h72a56r

21. 2. 2014 10:31

Z Vašeho článku je mi smutno. Cítím z něj velkou dávku cinismu až povýšenosti.

Já naopak nemusím chápat, co se Vám zdá nepopochopitelného na tom, že lidi prostě rádi sdílí emoce. Protže o ničem jiném to vlastně není. Je to o sdílení, o kolektivní radosti a o pocitu sounáležitosti. (Vycestujte na pár let někam, to Vám prospěje..)

Našim hokejistům prostě fandím. Stejně jako všem, kteří nás reprezentují. Prožívám to! Mám radost, když se daří. Držím pěsti. Jsem smutný, když se něco nepodaří. Jsem dojatý, když Sáblíková z rybníku přebírá zlatou medaili a hraje naše hymna.

Také si uvědomuji, kolik úsilí sportovce a lidí v jeho okolí stálo dostat se na vrchol. Nikdy bych to nezesměšňoval. To je prostě ubohé.

Naši hokejisté ve mně dokáží vyvolat pocit štěstí. Mám si připadat jako méněcenný ignorant?!

3 0
možnosti
MW

Tady jste to napsal přesně! Jednotlivci kteří něco dokáží! Makají a dostanou se na vrchol. Ale hokejisti?

0 1
možnosti
IB

Super příspěvek, díky. A to, že nemáte ráda hokej aj. kolektivní sporty, není nedostatek. Podle mne se ve vašem vývoji - alespoň v tomto ohledu - žádná chyba nestala :-)

0 0
možnosti
HF

Naprosto s Vámi souhlasímR^ Nejvíc mě překvapuje, jak spousta lidí neustále mluví o tom, jak to tady v naší republice nestojí za nic a že by se nejraději odstěhovali do ciziny; jak jde ale o hokej nebo fotbal (nebo mezinárodní sport všeobecně), tak jsou najednou všichni "hrdí Češi" (tedy dokud neprohrajeme). Já olympiádu ani jiné sportovní akce nesleduji, nevyhledávám a nijak mi to nevadí. Ale tohle pokrytectví je smutné.

0 1
možnosti
MW

Už dávno nefandím a ani se nedívám ale sleduju!!! Profesionální sport je jedna velká žumpa! Kolektivní obzvlášť. Prachy! Prachy! Prachy! Těm profesionálům je nějaké vlastenectví u pr....! Hlavně že je z toho vývar!

7 1
možnosti

To je jasný - za vlastenectví si chleba nekoupí.

1 0
možnosti
EW

Kateřino, s nezájmem si přečetl váš žblebt který jsi naškrábala v 90 vteřinách co sis odskočila od plotny.. pro příště bude lepší když se budeš věnovat tomu čemu věříš, rozumíš a neblábolit nesmysly a svůj interest plně věnuješ tomu čemu věříš - tzn. Svět je plný zajímavých podnětů, o kterých se dá dlouze a tiše přemýšlet a blablabla..

0 8
možnosti
BK

nadávat umíte krásně ;-D ale jinak.....

2 0
možnosti

M33a42r94e55k 53Š42n67o83b70r

20. 2. 2014 23:13

Moc hezky napsáno. Já mám sice fotbal i hokej docela rad a při zápasech našich to prožívam ( i když si kolikrát řeknu, jestli mi to za to stojí), ale o vlastenectví jsou přesně takové věci, které jste uvedla Vy. Mockrát diky. R^[>-]

6 0
možnosti
MC

Milá Kateřino, mám z vašeho článku rozporuplné pocity. Připadá mi, že se až nepřirozeně snažíte ukázat, jak moc jste jiná - pohlížíte vlastně na fanoušky spatra a z textu nepřímo vyznívá, že jimi vlastně tak trochu opovrhujete. Taky neuznáváte profesionální sportovce, kteří by vás neiritovali snad jen tehdy, kdyby dostávali minimální mzdu.

Na druhou stranu souhlasím s Vaším pohledem na některé "fanoušky", kteří se vždy objeví jen tehdy, pokud se našim sportovcům daří. Ale i tito "fanoušci" jsou mi na druhou stranu milionkrát milejší než "FANOUŠCI", kteří chodí na stadiony jen proto, aby měli "důvod" dát někomu pár ran Rv

4 0
možnosti
JJ

J88a56n 88J76í43c91h53a

21. 2. 2014 7:56

No, zase tak moc jina neni, kdyz je na Facebooku :))

1 0
možnosti
PM

P93e29t44r 14M18u48c15h93a

20. 2. 2014 21:48

Milá Kateřino, je mi o 50 let více než Vám a sdílím s Vámi stejné pocity. Možná je to i tím, že v tom mém věku už si mnohem více vážím času, který mi ještě zbývá. A sledování hokeje, či fotbalu považuji za ztrátu času. A poskakování lidí křičících: "Kdo neskáče není Čech." za trapnou ztrátu soudnosti. Přeji Vám vše dobré a budu se těšit na Vaše další příspěvky.

7 1
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Ve svých 22 letech jsem asi příliš mladá na to, abych rozuměla všemu, ale kdo to vlastně může o sobě tvrdit?
V současné době studuji na navazujícím magisterském studiu FF UK Učitelství češtiny jako cizího jazyka, ale češtinu používám velmi ráda i jako jazyk mateřský.
Vždycky jsem chtěla psát, protože miluji literaturu a svět novin je pro mě lákavý, ale jelikož je na to třeba pořádného talentu, píšu jen tak, pro zábavu svojí a snad i vaší:)

Seznam rubrik